Saturday, May 15, 2021

कुहिने चिज र सिन्थेटिक मन

कुहिनु त कमालको कुरा रहेछ 
खराब त नगल्ने, नकुहिने चिज पो रहेछ 
राख्दा पनि प्रदुषण 
फाल्दा पनि | 

एकदिन म फोहोर बेच्न हिंडें 
सरकारलाई मैले भनें- 
हामीसित फोहोरै फोहोरको थुप्रो छ – कुहिने, लिन्छौ ? 
सुन्नेबित्तिकै तिम्रा मन्त्रीहरु नाक खुंच्याएर हिंडे 
मैले अझै फकाएं- 
त्यो कुहिएपछि मल बन्छ - उखुबारीमा राखौंला 
ग्यास बन्छ घरघरमै - मार्सीभात पकाउँला 
बिजुली पनि बल्छ – नाथे कुलमान बेगरै 
ठोरीधाम र भ्युटावर समेत झलमल्ल पारौँला 
लिन्छौ ? 

अहँ तिम्रो रस बसेको देखिन 
सोच्यौ होला - यस्तो मैलो धैलोमा के चल्नु ? 
(आफूलाई चाहिँदा हेलिकोप्टरमै केक आउँछ !)  
म पनि गम्दै थिएं- धत्, मेरो धन्दा ! 
त्यत्तिका सुकिला हिमाल,
सुनौला फाँट 
र मनोरम तालको त कसैले चाल नपाएको बेला 
यस्तो फोहोरी प्रस्ताव ! 

त्यत्तिकैमा 
सरासर तिम्रो मझेरीमै छिरेर 
कसैले खासखुस गरेको सुनें- 
सरकार, 
एक पेग सिनित्त पिएपछि 
एक अर्ब सित्तैंमा मिल्ने 
पबित्र रक्सी छ, लिन्छौ ? 

तिम्रो अटेरी सिन्थेटिक मन 
त्यतैतिर भुतुक्कै फर्किएको देखें |

No comments:

Post a Comment

javascript:void(0)