Monday, May 22, 2023

बुद्धसंग

 

बुद्ध !

म लेख्न खोजिरहेछु

तृष्णाको एउटा लामो कथा

जस्को सकिने अझै टुंगो छैन

धेरैपल्ट

म डील डीलसम्म पुगेर फर्केको हुं

आंखाका भीरको

तिनले मलाई देखेनन्

वा वास्ता गरेनन्

त्यो तिनकै कुरा

धेरै पल्ट

म तीर तीरै हिंडेको हुं

छालहरू हेर्दै

नशाका खोलामा उर्लिएका

तिनले पनि मलाई पत्याएनन्

र भिजाउने चेष्टा गरेनन्

म पुगेथें

निस्पट्ट घना जंगलको छेउसम्म

र उच्च पहाडी छांगोको शिरसम्म पनि

घना आबाद बस्तीको रंगमंचनेरै समेत

म गएर उभिएथें

त्यसरी हिंडेकोमा

कसैले पीछा गरेन मेरो

कसैले इर्ष्या गरेन

र समाएर तानेन पछाडिबाट

त्यो बेग्लै कुरा

म गएकै हुं

कौतुहल या करैले गएको हुं

म जिन्दगीसंग निथ्रुक्क भिज्न चाहन्थें

डुब्न चाहन्थें खसेर यसमा

शायद मसंग

चाहिंदो वजन भैसकेको थिएन खस्नलाई

डुब्नलाई गुरूत्व

र बग्नलाई आयातन

त्यसैले म फर्केर आएं

हरेस खाएको छैन

मेरो तृष्णाले

अझै मलाई धकेलिरहेछ

अन्तरिक्षयानलाई

रकेटले झैं

बुद्ध,

तृष्णाको यो अनंत कथा लेख्न छोडेर

खै म कहिले शरण परूंला तिम्रो ?

No comments:

Post a Comment

javascript:void(0)